bigbrother's sapplement

fatmen write about sapplement.

Carnitine and Lipoic Asid

こんにちは。
 Hello.
 
 
昨日から恐ろしく寒いですが、皆さんの地域はいかがですか。

How is your day??  Today is so cold here......
私は布団が彼女になっています。彼女最高です。
 I can't get out of bed....My bed is like a girlfriend......
 
 
昨日はクレンズダイエットに挑戦した記事を載せましたが、
 I updated my experience about "Cleanse Splash" on my blog.
記事の通り、結果は散々でした。むしろ太っていました。
 But that is not good supplement. If anything, I have been fat.
 
 
 
今日はですね、去年の10月から今年の1月2日まで試したものを紹介したいと思います。
 Today,I introduce about "Carnitine" and "Lipoic Acid"!!
それはLカルニチンとαリポ酸です!
 I tryed from 2016/10/01 to 2017/01/02.
 
ASAHIのサプリ DEAR NATURAの分を購入しました。
 I brought its made of ASAHI.
ネームバリューとドンキでの価格が安かったため、これにしました。
 ASAHI is big company in Japan and it is cheaoer than other supplement.

http://www.asahi-fh.com/products/supplement/dear-natura/
 
 
 
 
 
そもそもこの二つって何って思うと思いますので説明いたします。
 Maybe you don't know these two. Rest assured, I'll explain.

 
Lカルニチンとは、ビタミンの一種で脂肪からエネルギーを作り出してくれる成分です。
 "Carnitine" is a kind of vitamine. it make a energy from fat.
αリポ酸とは、糖質や脂質の代謝を助ける働きがあります。
 "Lipoic Acid" help a metabolic actibity.
つまり!脂肪を効率よく燃やしていってくれるという組み合わせなわけです。
 So, If you get these supplement, your fat is burned out!! It's a perfect combination!
 
これを10月からスタートし、各月の1日にジムの体組成計で測定。
 I started drinking from last Octorber and check my weight in the gym every month.
各月で条件を変更し、実際のところ効いているのかというのを試してみました。
 I change the condition every month. I checked these actually effect me .

10月は食事制限(朝食以外糖質制限)のみを行いました。
 Octorber: I was staying away from carbohydrate as much as possible.
11月は食事制限なしのサプリメントのみ。
 Novenber:I drink these supplement and don't staying away from carbohydrate.
12月は食事制限とサプリメント併用しました。
 December:I avoid carbohydrate and drink these supplement .
 
 
 
 
その結果がこちらです。
 This is a result.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
1.9キロの減量に成功。
 I lost 1.9kg in 3 months!!!! 
しかも大きいのが
 And It's a point.


 
 
脂肪のみで1.6キロ減量。
 I successfly got rib of 1.6kg only excess fat!!
これはかなり成果が出たんではないでしょうか。
 this was great job!!!
 
 
しかし、食事制限やらなんやらしてたので筋肉量の増加は見られませんでした。
 But I couldn't build more muscle, because I avoid several food.
 
 
食事制限のみとサプリメントのみの時を比較すると、ほぼ減少量が同じだったということで私としては食事制限と同等の効果があったということだと思います。
 
Comparing the result of Octorber and November, It is good effect forme that Supplements is same effect of cutting carbohydrate.
 
 
 
このおかげで、ウエスト周りがほっそりとしうっすら腹筋が見え、モテ始めました。
 in addition, I get a little bit smart body ,I was popular than before. 
 
 
 
なんと二人から言い寄られるという事態に!
 two people say" I love you"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
どっちも男でしたけどね。
 By the way, they two are men.

 
 
 
 
メキシコ人と、パキスタン人でした。
 maxican and Pakistani.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
とにかく!非常に効果が出ましたので是非お試しください!
 Anyway, I recomend to try it!!
 
 
 
 
 
 
世界があなたを待ってますよ!
the world's waitting for you!










ちなみに彼女もできました(笑)
note: I get a girlfriend!! so cute!hahaha



がんばったらいいことあります!幸運を!
good luck!!