bigbrother's sapplement

fatmen write about sapplement.

Cleanse Splash

こんにちは。
Hello.
 
さっそく、これまで試したサプリメントの結果を報告していきます。
 Im going to report  about a resolt of supplement.
今日紹介するのは、「Cleanse Splash」です。
今はやりのクレンズダイエットってやつですね。
 Today, I intoroduce "Cleanse Splash".
Cleanse diet is popular in japan. 

おかんが、ホンマでっか!TVで取り上げられてるのを見たとかで、意気揚々と勧めてきました。
My mother recommend it. she knew this because it's intoroduced in TVshow called "Honmadekka! TV"
調べてみるとこんな感じでした↓
According to internet, this is it.
 
https://shopmoll.com/shopping/lp.php?p=clensesplash
 

 
15キロ。。。。
15 kg......
体から幼稚園児消え去るぐらい減るようですね。
this weight is like kindergarden student!!!
ちなみに私の健康診断の結果、適正体重が55とかだったんで、かなり近づけるんですね。(現在77.8キロ)
By the way, According to general check up, My best weight is maybe 55kg.
so I can be ideal.
今年こそ私の腹筋を世に出してあげることができそうです。
And If its true I can show the world my six packs!!
 
 
期間も1週間ほどで結果が出るということで、試してみました。
then I try this supplement.
実施期間は、1/30~2/5で食前がいいとのことで、朝食前に飲みました。
for 1 week, I drink it every morning before breakfast.
体重の測定は寝起き直後に計りました。
And checking my weight did after the weke up.
 
↓結果↓
resalt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0.7キロ増。
+0.7kg.
 
え、まって?グラフで見返してみよう。
what??okay be cool. Let's look again on the graph.
 
 

0.7キロ増。
+0.7kg.
目を疑う結果に。
OMG...unbelieavable.....
 
 
商品の説明では10グラムで満腹感を出して、食事制限効果があるということと
ナトリウムの排出を行うらしく、余分な水分を排出するとのことで、体重が減るらしいんですね。
In products explanation ,they write " you can get full ,regardless to low cal"
So everybady can lose the weight.
 
使用した感じ味はおいしいです。
The taste is nice.
キウイのスムージーって感じでした。
good kiwi juice!!
 
そして軽く読み飛ばしていたんですが、10グラム当たり38.75kcal。
And I didn't look careful. It's 38.75kcal a per 10g.
カロリーだけで見たら、コーラの10倍ぐらいあります。
 it is about 10times higher than a coke.
ていうかそもそもなんですけどね。
Anyway....
 
 
 
 
 
 
 
 
10グラムで満腹になるなら太ってないわ。
 I had never be full by 10g.
 
 
 
 
 
結果を振り返ると、初日に激減、その後上昇を続けました。
 Look this result again, my weight was big down after that grow up....
運動の量は前週と変わらず、飲み会の回数も同じでした。
 by the way, excezeing time and drinking time are same as last week.
つまり・・・・
 So......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
余計に太ったんじゃね?
っていうのが体感です。
I feel my weight is increased by this supplement.
 
 
クレンズダイエット、ダレノガレ明美がおすすめしてましたけど、
これ以外飲んでなかったのではないかと思われます。
many famous people recomend this drink.
but I can't beleave!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
瘦せてえわ
I really want to be slim.
すまんな、腹筋。日の目を見せてあげれなくて。
Sorry... my six pacs...
 
あくまで、私の体感ですので、ご了承ください。
 but It's my opinion.
いつになったら私の腹筋は見えるのか・・・
 one day, I wanna show my six pacs.
戦いは続く。
 to be continude.....